shape
shape

Vyšnių Invazija Moterų Gėlių Spausdinti ilgomis Rankovėmis Marškinėliai Elegantiškas Atsitiktinis V-Kaklo Marškinėliai 2022 M. Rudens Mados Ponios Palaidinės, Topai

Sandėlyje

sku: s652

  • 0

(0 )

€23.81 €15.47

  • Kategorijos: Viršūnės & Tees

Spalvos:

  • Juoda

  • Žalia

  • Mėlyna

  • Šviesiai Mėlyna

  • Violetinė

  • Oranžinė

  • Violetinė

  • Ruda

Dydžiai:

  • Aprašymas
  • Papildoma Informacija
  • Atsiliepimai(0)

Vyšnių gimė mažame miestelyje, centrinėje ir rytų Kinijoje.Yra vyšnių medžio vyresni nei Vyšnių, augančių mažas kiemas, antrame aukšte.Ji eina per pavasarį, vasarą, rudenį ir žiemą su vyšnių medis.Vyšnių močiutė buvo gerai žinomas pritaikyti mažame miestelyje, ir kaimynai miestelio paprašė Vyšnių močiutė siūti drabužius.Nepriklausomas ir savarankiškas močiutė pasuko nedidelis siuvimo parduotuvė į dviejų aukštų pastatas su jos puikiu meistriškumo.Vieną dieną, Vyšnių močiutė atnešė plokštės nuplautos vyšnios ant pietų stalo, ir paėmė iš rankų suknelė iš miegamojo Vyšnių įdėti.Cherry yra toks laimingas!Ji meile glostė suknelė.Meilės, mados dizaino prigijo iš šio, ji tapo domisi mada dizainas, kai ji buvo jauna, jos senelė buvo sužavėta savo nuo vaikystės, ir Vyšnių buvo pasiryžusi tapti mados dizaineris.Be flash, 2009 m., Vyšnių studijavo Mikelandželas Dailės Akademijos Italijoje, majoring mados dizainą.Ji pasiekė puikių rezultatų kolegijoje.Po universiteto baigimo, ji įkūrė drabužių prekės ženklo Vyšnių invazija, su keliais draugais.Originalus Vyšnių invazija buvo paminėti Vyšnių s mirė močiutė.

Mados ir laisvalaikio dar seksualus yra siekimas Vyšnių invazija prekės ženklą.Vyšnių invazija markės tarptautinės ypatybes ir visada buvo priešakyje, drabužių, meno tendencijas.Studijų užsienyje patirtį Italijoje pagamintas steigėjai turi daugiau tarptautinių mąstymo ir ateities dizaino koncepcijų, ir pridūrė, kad dabartinis populiarus aplinkos apsaugos sąvokas, naudojant perdirbti ekologiškus pluošto drabužius, skiriasi nuo tradicinio kasdienių drabužių, integruoti seksualus ir madingas, sukurti suknelė kaip saldus, ir puikus, kaip vyšnių.Patogus ir pure yra kūrėjo dizaino filosofija, kaip močiutės meilė be išlygų.Su 20-30 metų amžiaus moterims, kaip pagrindinės klientų grupės, prekės ženklo drabužių perteikti siekti geresnio gyvenimo ir ilgesys, amžinai jaunas, pilnas ašarų.Močiutės meilė yra perduodama iš kartos į kartą per prekės ženklo koncepcija. . .

Medžiaga Poliesteris
Viršūnės Tipas Tees
Apykaklės Turn-žemyn Apykaklės
CN Kinija
Rankovės Ilgis(cm) Pilnas
Elastingumas Šiek Tiek Strech
Elemento Tipas Topai
Apdaila NĖRA
Modelio Tipas Geometrinio
Stilius Derliaus
Modelio Juos Kita
Kilmės Žemyninė Kinija
Tinka Tipas Reguliariai
Sezonas Ruduo/Žiema
Drabužių Ilgis Reguliariai
Lytis MOTERIS
Rankovės Stilius Reguliariai
Kilmės Vieta Kinija (Žemyninė)
Audinio Tipas Broadcloth
Prekės Pavadinimas Vyšnių Invazija
Pritaikymas Tinka tikrosios dydžio, imtis savo įprastinį dydį
Amžius 18-24 metų